17/12/08

SETMANA 50 / 2008 : SOPARS I CRONOS

Tot i no haver-hi fotos de cap de les dues coses, eren els moments entranyables d'una setmana que començava amb dilluns festa. Així doncs, dilluns tocava rodar i simular el recorregut de la crono de diumenge, de 18km, i veure com sincronitzar els relleus. La sortida amb Hummer Oscar Pacman per la Batalla i després a la costa, va tenir moments intensos i també relaxats, per un total d'uns 80km.
Dimarts tocava spinning a Valls, i fins divendres a Cambrils, no vaig fer res de res de res. A més divendres teníem sopar de nou, i com que aquestes coses a vegades no les vols fer perquè no, i a vegades sí perquè sí, doncs aquest any que és parell tocava apuntar-se...acabant a Salou a les hores en que un es desperta per les marxes de primavera.
Dissabte sortida de penitència. Una estoneta amb el Baix Camp, per fer la Cola, i una estona amb el Xavi Amenos, que em vaig trobar pel camí. En total, 80km més.
Diumenge era el dia dels relleus els rellotges i els manillars de crono. Diumenge era el dia. A Vinyols de rosa immaculat ens presentàvem l'Oscar el Hummer i jo, i poc després arribaria la Neus que va venir a veure de què anava això. Ambient distès amb la gent del PC Cambrils i de Vinyols, una crono per equips de 3, plana, simpàtica. La sortida va ser patètica. No sé què em passa quan tinc pressa per clavar els Keo, però en resum no m'entrava, i ja vaig haver de cascar la primera sèrie just començar. 10 segons que van resultar vitals. Els primers relleus ParcSama amunt ja van fer-nos veure que l'Oscar no podria seguir el ritme rodador, és massa 'canijo'. Així que en Hummer i jo ens vam calçar una crono a bloc durant uns 14km. Bons relleus i ritme bastant alt. Al final, a Vinyols, 26'25" a 13" dels primers, els únics que no ens podien guanyar, però què hi farem!
Vam acabar el matí rodant per la costa per completar uns 80km més, sortint la setmana amb uns 290km, per un total anual de 14550 approx! I falta Nadal per rematar!!!