25/5/08

SETMANA 21 / 2008

Aquesta setmana no hi havia marxa, ja que no ens admetien a Graus per tenir les inscripcions a tope. Així que a preparar Andorra! Va ser la setmana dels entrenos parcials: sortides d'1h + spinnings tot seguit.
Dimarts vaig sortir al migdia, a fer la ruta plana de Pla Santa Maria-Puigpelat. Després, a la tarda, ja que la classe d'spinning era a les 7.30 i del curro sortia a les 6, doncs vaig fer una altra hora, direcció Secuita-Nulles, per tot seguit fer l'spinning a fondo. Total 80km.
Dijous, más de lo mismo. Sense sortir al migdia, però si a la tarda abans de classe, direcció al Paterberg de Vallmoll-Puigpelat...i més spinning. Total 50km.
Divendres, al plegar a les 2, tocava una nova sortida de 2h30', Perafort-RieraGaià-Salomó-Masllorenç-Rodonyà-Valls, veient passar en Chavanel escapat a l'etapa de la Volta que acabava a El Vendrell. Després vaig passar per Cambrils a recollir uns apunts de gabacho, i em vaig apuntar a fer la classe al pavelló. Total, 85km.
I finalment dissabte, sortida passada per aigua. Gran entreno doble, doncs quasi tothom es va rajar. Amb el Ninu vaig fer Albiol-Vilaplana-Alforja-Castillejos-Mussara-Botarell-Reus per total 110km. No està mal. Sempre quedarà per nosaltres la imatge de les cascades de la Mussara, impressionant la que queia. Per la tarda vaig quedar amb la colla de la Tricia, dels filipins del Tour of Egat, que estaven de vacances a Barna. Així que diumenge va tocar dormir tot el que hi havia acumulat.
I així ens presentem al magnífic mes de juny, amb Andorra, Bonaigua, Irati i Ariegeoise al davant. Acumulant entrenos frikis, però també intentant descansar. A tope!!!

1 comentari:

Miquel Gubianas ha dit...

A la Bonaigua i a la Irati Gran Estreno de Culito amb la cassaca del AC77

Su vai a enterá!