21/5/08

SETMANA 20 / 2008

Aquest setmana començava amb la sola idea al cap de comprovar si la cursa tailandesa havia sigut positiva o no. Així que dilluns vaig anar a deixar la bici a l'Iglesias, ja que tenia alguna cosa xunga a la tija. Fins dijous no hi hauria bici...i això no m'agradava.
Amb les perspectives, dimarts vam acumular 1hora pre-spinning a fondo, 1 una classe més. Per si les mosques, el temps seguia sense acompanyar. Dia sí, dia també, pluja. Dijous vaig recollir la bici i vaog poder sortir una estoneta. Vaig pujar la Teixeta, i vaig allargar el loop del Pere Mata fins l'Ermita de Santa Anna de Castellvell. Total 55km. Divendres volia estudiar, ja que tenia examen de francès el dilluns...i dissabte, vista la pluja, també em vai quedar a casa. Poques milles, però cames bastant descansades, pel que havia vist el dijous.
Arribava Terres de l'Aigua, i una petita finestra de temps ens permetria disputar amb bon temps. La marxa no va comeençar molt ràpid, bo per mi. Així que començava la pujada al Turó de l'Home, i les sensacions eren força bones. Vaig progressar en el grup i, a diferència de l'any passat, no em notava clavat camí a la Costa del Montseny. Vaig agafar un grup i vam anar tensant fins dalt. Era un tercer grup de cursa, i de baixada aconseguíem. abans del segon port, enllaçar amb el segon grupet, el d'en Gubianas. Vaig patir per coronar amb ells, però no vaig patir menys que ells. Bé, faltant la pujada final, hi havia un grup d'uns 25 davant i després nosaltres. No estava mal, i les cames em funcionaven, així que tot i unes rampes inicials, la puja a Riells la vam fer el Gubi i jo tensant bastant. Dels 20 que érem a baix, vaig arribar el 6º, cosa que demostrava que les cames anaven prou prou bé.
En Hammer va seguir amb els seus problemes a la roda, i això que ho hagués fet millor que jo, suposo. L'Uri progressa adequadament, i ja va fer millor temps que jo l'any passat, la Judit també va venir. Sensacions prometedores pel futur!!!