27/7/08

SETMANA 30 / 2008 : I'M VUELING TO IBIZA!!!

La setmana 30 del 2008 la recordaré per sempre. En un blog 98% ciclista per fi ha arribat el dia i hora en que em dediqui al 2% restant.
Després de 30 anys de vida, i dels últims quasi 10 seguint i disfrutant de la música de club, del house que a mi tant m'agrada, d'aquell so que el mestre Andre Vicenzzo em va fer descobrir al mític Vamp, de tantes i tantes sessions que m'he currat per spinning amb aquesta música, doncs per fi he tingut la gran sort gràcies a la meva germana Laura i al meu cunyat Ivan, de visitar la capital, el moment 0 de tot això, d'anar a Eivssa.
Molta gent dirà que no n'hi ha per tant, que tal que qual. A toro passat, molta gent està sobrepassada de festa amb 20 anys...i és molt fàcil opinar, i en el fons, qui parla és que també ha sigut temptat! No els trec part de raó, una cosa és certa, has d'anar predisposat a ser robat (€€€). Fora d'aquí, crec que tothom que segueix aquesta moguda mereix regalar-se això algun cop...o alguns. El mateix que puc pensar d'un ciclista per l'Stelvio, o el Tourmalet....
Així que el divendres matí, vam sortir de Sabadell cap al Prat, per volar direcció a l'illa blanca. Després de recollir cotxe i anar cap a l'hotel a dinar, tocava una sessió de sunbath. Sa Caleta i la platja de ses Salines, que estava a petar i era molt distreta, amb un garito que es deia Malibú on fotien uns putrums suaus que s'escoltaven per tota la platja i entraven de conya (quan ho faran aquí!!!), van ser els destins. Després recollim veles i decidim abans de sopar anar al BoraBora. Error!!! Ja no vam sopar! Com que no sé gaire bé com definir-ho, li direm indret. Cada cop que són les 7-8 de la tarda, no deixo de recordar que, sigui on sigui jo, allà, en aquell indret, hi ha un festival brutal!!!
No contents amb això, i després de mirar varies opcions,vam decidir en sortir que, un bon lloc per visitar, podria ser el Privilege, amb la festa Supermartxé. D'aquí recordaré el mega embús per arribar, l'entrada al club, que es fa per la part de dalt, espectacular, i dintre, una bona festa. El problema cap a les 3 passades, eren les nostres cames, que ja portavem 21hores del tirón i començàvem a fer figa. Així que a dormir, que dissabte el dia ens oferia més opcions, a part d'hivernar, i s'havia d'aprofitar també.
Dissabte estem hàbils una mica tard, i decidim passades les 10, anar a visitar alguna cala per la zona de Sant Josep. Ens havíen parlat de Cala d'Hort. En arribar-hi ja no ens vam voler moure. Una cala increíble, la més maca que he vist jo mai, a les fotos em remeto. Gran paella allí mateix per dinar, i cap a l'hotel, a veure com en Carlos Sastre i el seu cunyat i gran ídol personal, el Chava Jimenez, pedalaven units com un sol corredor, junts per derrotar a tothom i adjudicar-se merescudament el Tour. Una mica més de platja, darrera l'hotel aquest cop, a la platja d'en Bossa, quin gran rcord en tindré sempre! Un tomb ràpid per Eivissa City, i després de sopar, el gran moment, Matinée Live from Space! El que tants cops havia sentit a la ràdio, o en les sessions que baixava d'Internet, ho viuria en primera persona.
Matinée Saturday. Quin festival, quanta gent disfrutant el club, la sessió, entregada. Vam entrar passades les 23 i estava a full. Els All-Stars, tota la carcassa de la promotora, a la sala, en el dia i el moment. És la raó del viatge, per fi puc dir allò que a mi m'agrada tant, yoestuvealli!!! Retirada cap a les 5 del matí, perquè per mi la festa caduca quan ja no m'aguanto, que no val tot, això m'ho he dit jo sempre, i a la bici i als meus amics ho he d'agrair, cap al sobre i a l'endemà, tornada a casa.
Ara escric tot això des del meu ordinador, és diumenge nit i ja ha passat. Tinc son, demà la crua realitat. Tot queda gravat aquí al blog, i també dins meu, per sempre. Mentretant escolto Sonica FM, l'he descoberta allà, i segueixo i seguiré escoltant-los per Internet, i penso que aquest finde m'he atrapat de nou en el house, com havia de ser! No em sap gens de greu. Tant de bo pugui tornar-hi més cops...hasta que el cuerpo, sin ayudas, aguante!
Per cert, aquesta setmana tot l'esport que he fet han sigut dues classes d'spinning el dimarts!

2 comentaris:

Oriol Figuerola ha dit...

Que gran, ara sí que ja pots dir: yoestuveallí!! La teva vida nocturna canviarà a prtir d'ara, res tornarà a ser igual, benvingut al "síndrome post-Ibiza", no hi ha cap antídot, només tornar-hi a anar per a treure't una mica el mono, jejejje

ROPA CICLISTA ha dit...

ibizenqusssss !!!! Que esteu fets uns ibizenqusssss !! Menys festivals i mes pedalar, que sino al Larrau us fotre la pell !!! JAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJA