26/8/08

SETMANA 34 / 2008

Tornada al curro no molt traumàtica al principi, ja que portava bona part d’estiu fent el que em rotava. Com no he parat, tampoc m’ha sabut gaire greu. Pel que fa a pedalar, però, les vacances seguien el seu curs.
Sense spinning, i amb alguna avaria, vaig seguir sense donar cop. Aquest cop vaig esperar fins dissabte a fer el darrer test Larrau. 0km de dilluns a divendres. No feien falta, l’únic problema eren els 3kg que em sobraven, res de positiu per la marxa més escaladora de l’any.
Dissabte sortida amb Ninu, Oscar, Uri i Sr.Figurola. El test era sòlid, amb Escornalbou-Teixeta-Torroja-Escaladei-Morera-Colld’Alforja-Castillejos. Tothom va fer les sèries que volia de cara a Larrau. Jo amb problemes mecànics i punxades no vaig tenir el millor dia. 120 milles, i farts de pujar, em vaig muntar per la tarda els acoples de crono. Diumenge sortíem l’Oscar, el Ninu, el Rafa i el Proa. Van ser 100km en bona part plans, primer cap a Hospitales i després cap a la cola, i finalment acabant l’Oscar i jo al Coll de la Batalla. El més entretingut, les sèries acoplat amb el manillar. Això m’agrada molt, i de cara al 2009, m’apuntaré a alguna crono.
Amb aquestes poques però suficients, doncs cal descansar força, m’arribo a 10600km. I quan acabi Larrau, caldrà pensar ja en 2009!