25/2/08

SETMANA 8 / 2008

Tanquem la setmana8, una setmana estressant al treball, fet que m'ha impedit entrenar tot el que hagués volgut. Uns 265km són el resum dels 7 dies.

Fins divendres no vaig fer res d'exercici. No vaig poder fer les classes d'spinning, i el divendres tenia al gym de Valls una marató benèfica de 4hores. Finalment, en vaig fer 3, per fer algo abans de la cursa de la Canonja. Però no és el millor entreno abans de córrer. Em pico massa.
Dissabte era la cursa de la Canonja, la de la Teixeta. Vaig entrar a meitat de grup, dignament. No busco res més. Però ja va sent hora que em comenci a col.locar millor. Al menys, aquest any les he fet!!!

Diumenge vam acabar la setmana amb una sortida de 100km anant i tornant de Llaberia, amb l'Oscar el Juanky el Jose el Rafa i l'Uri. Pujada suau i freda, amb boira. Està re-asfaltada, com moltes altres de la zona, i es nota força. De tornada vaig pillar una mica de globo, però un Cacaolat i un pane amb xocolata em van recuperar una mica.

Espero la setmana vinent poder entrenar bastant millor.

3 comentaris:

Oriol Figuerola ha dit...

Molt bé makina! Felicitats pel blog. Ara a cuidar els entrenos i fer-los de qualitat, combinant-los com puguis amb la feina. Espero anar llegint bastant regularment.

Ens veiem a la carretera!!

ninu ha dit...

Hola!! estic provant la meva contraseña. Aquest blogger sera xulo ho preveig!!!!

Unknown ha dit...

Hola corredor!! Veig que tú tb ets un frikie de cuidado!!

Molt bé bou, endavant!!