26/2/08

SETMANA 9 / 2008

Aquest dimarts començava l'entrenament setmanal amb una curta sortida de migdia Valls-PlaSantaMaria-Vilarrodona-Bràfim-Puigpelat-Valls. És una de les sortides clàssiques quan tinc una horeta al migdia. Vaig rodar suau amb el 39, amb les meves noves cobertes Continental GP4000 de color daurat, fent uns 30km. Per la tarda, dues classes d'spinning, d'aquelles que, algun dia, apendré a fer tranquil. Porto 7 asnys intentant-ho i, tot i ser profe, he consumat més d'un globo. Total del dimarts 60km

Dimecres seguia la criba. Tocava la segona sortida curta intersetmanal, tocava la sortida a plat rodant fort. Vaig triar Coll de Lilla-Figuerola-Cabra-PlaSantaMaria-Valls. Surten uns 30km justets, 1hora rodant bastant a sac. Em vaig exigir al Coll de Lilla, 19'15", a quasi un minut de dues setmanes enrera, 18'20", que prenc com a referència d'ara endavant. Cames una mica pesades i algo de vent. Comença a convenir una mica d'aigües, un jacuzzi, un Termes Montbrió o uns massatges. Potser divendres tarda...

Seguim amb els migdies matadors, dijous vam anar a córrer a pota, uns 12km, amb en Joan i en Joan Carles, del curro, per no perdre el to de cara a un repte pendent, una marató al 2009. Què grans les pintes quan entrem a la feina vestits de córrer, com mira la gent! Per la tarda, 2 spinnings per un total de 30km de rodar. Ja n'hi ha 120 aquesta setmana...
Divendres tocava suau. Plegant a les 14, es pot sortir més estona. Vaig baixar cap a Sant Salvador-Tarragona, i tornar a Valls pel Catllar-Nulles, per completar 65km amb el petit.

Dissabte vam decidir un Baix Camp, possiblement dels darrers abans dels propers caps de setmana. Vam rodar pla fina el Pont d'Armentera, on amb en Jose i en Rafa vam decidir desviar-nos cap a Montagut. Curta però dura, el 19% al principi acaba fent mal. Vam tornar direcció costa i a Salou vam trobar el grup. Total 135km.
Diumenge tocava la primera sortida AC77 de l'any, a part de la Reus-Lleida. Partint de Montroig, direcció Colldejou-Pratdip-Fatxes-Mora-Rasquera-Cardo-Perello-Gavada-Fatxes-Montroig. Amb la tonteria sortien 150km. Vaig arribar una mica cuit, m'ho vaig notar a casa. Cardó molt guapo. Gavadà, el gran oblidat de la província, molt dur. Sens dubte, 'O Rei' Gavada és digne d'estar al top 5 de Tarragona.

El resum de la setmana no pot ser més positiu, amb uns 470km. Els hauria de descansar, d'incubar. Crec la setmana 10 afluixi força.

2 comentaris:

Oriol Figuerola ha dit...

Si les cames fan figa, això vol dir que toca descansarles una mica. Has pensat en fer tot un dia de relax complet amb uns bons estiraments? O agafar una setmana cada X setmanes per fer-la de recuperació? Ja sé que portes anys a saco makina, però de tan en tan al cos li va bé afluixar el pedal del gas.
Anims!!

Oriol Figuerola ha dit...

Makina, normal que les cames es queixin, si es que no pares: bici, correr, spinning.... Jo vull uns pernils com els teus, que els meus encara estàn tendres com els dels juvenils, jejeje, al pequeño saltamontes encara li queden anys per atrapar-te, i com semrpe vai entre algodones.... jejeje.