17/4/08

SETMANA 16 / 2008

Darrera setmana abans del cicle clau de la temporada. Degollaos, Tailandia, Aigua, Andorra, Irati, Ariegeoise...tot va ja en fila!!! El dilluns tocava descans, i el dimarts les dues classes d'spinning, com quasi sempre, a fondo. M'encanta fer-les a Valls, són uns matats i es deixen exprimir. Dimecres estava un pel vago i vaig decidir fer descans també, i va arribar dijous.
Després d'un matí de pluges, la tarda oferia un sol traïdor, segurament amb vent. Vaig sortir de Reus amb la Teixeta al cap, però més o menys en aquella zona, només allí, hi havia un cel super-gris. Tota la resta, Mussara, Cambrils, Morell, sol. Les primeres gotes em tocaven abans d'arribar a Riudoms, amb el vent semblaven agulles. Cap a Montroig em vaig rajar ja de la Teixeta. Empapat, amb pluja i vent, vaig decidir completar la ruta plana cap a Montroig-Cambrils-Pineda-Vilaseca. Les cametes mostren que Van der Flecha va pillar. Arribant a Reus vaig fer un Pere Mata. Crec em vaig trobar en Tardiu i la Rosa Tena. Era mig fosc i les ulleres empapades, així que quasi no els vaig afigurar. Només veia el Pere Mata. 60km de fúria al sac. Aquest any no paro ni plovent. Ja no hi ha marxa enrera, a fondo!
Ja que no hi havia marxes, dissabte vaig decidir fer un Baix Camp, a veure que contaven. Va tocar un clàssic Alforja-Valls-Bràfim-Salou. L'alicient van ser els de Miguel i la patrulla del Ditec CampClar, que tenien series, i ens van fer anar de cul una estoneta. Total, 145 km. Diumenge, per desgràcia, va ploure, i em vaig rajar, aquest cop sí, de sortir. Homework i poca cosa més.
Novament setmana fluixa, 235km. La preocupació la tenia en el pes. Havia guanyat una mica, i la setmana següent tocava curset a Anglaterra 3 dies (o sigui seguir engordant). Bufff.

2 comentaris:

ninu ha dit...

Aquest any estas super pro......, m´alegra veure aquesta actitud positiva. Entrenos amb pluja:entrenos Lance!!!!!!!

Oriol Figuerola ha dit...

Graaaann!! Sortint ja amb pluja i tot, ja estàs arribant al nivell pro. Així m'agrada, desafiant el cel, jejeje