7/4/08

SETMANA 14 / 2008

Setmana de transició, sense marxes, amb dos moments clau, solapats. La primera etapa Figuerola Jr, i la Ronde Van Vlaanderen, una debilitat.
Després d'un dilluns de calma, el dimarts no vaig poder veure el Barça per culpa de l'spinning. Els qui van venir a classe aquell dia, ho van pagar, van pillar de debò. 30km indoor al sac.
Dimecres tocava la primera sortida de tarda, un plaer després del canvi d'hora. Vaig escollir sortir del Pla de Sta.Maria, per recorrer el tomb de Vallespinosa, un dels racons més meravellosos de la província. Les 65 milles les vaig fer bastant fort, en 2h10', i això q era força trencacames.
Dijous vaig fer un descans, i divendres tarda, van venir els núvols i jo m'estava a punt de rajar. Així que vaig trucar el company Hammer, per veure si ell feia una escapadeta de tarda, i vam anar a fer Batalla-Coll d'Alforja-Castillejos-Mussara. Ja per Castillejos, la boira era heavy, una lleugera pluja fina, congelació i cap avall. Per cert, començant a baixar, direcció Albiol, van apareixer els 'Gorilas en la niebla'. Juncosa, Juan Carles, Oscar, Jaume...cazados. Aquell dia no hi havíeu de ser, allà dalt. 55 fredes milles al sac.
Dissabte, per una vegada, Hammer i jo ens vam deixar caure pel Baix Camp, no fos cas que féssin alguna pujada. L'innombrable líder del grup A, va suggerir una etapeta per Colldejou-Marça-Porrera-Teixeta. Així que a xupar roda, i a acabar l'etapa al més pur estil Tardiu, fins dalt de Castillejos! Ara ja sí, amb l'Oscar l'Uri i la Judit. 130km a poc pulse.
Finalment, diumenge. Etapa Uriman Figuerola Jr. Amb Teixeta-Porrera-Marça-Colldejou i dos pujades a Escornalbou per rematar. Hammer, Proa, Oscar, Uri, Sr.Figuerola, Jordi Sala, Jordi Tardiu, Dani, Judit i jo.Per una vegada, hi va haver un cert respecte i només hi va haver llenya a la Teixeta i als dos Escornalbous. Bona etapa de cumple, i després a veure la Ronde, i després al Camp Nou, per veure el vergonyós Barça-Getafe. 0-0, pañolada, però bé, vam passar bona tarda. 110km amb alguns moments de gas, i bastants moments tirant del grup.
Escornalbou no perdona mai a ningú
Resum de la setmana, 390km amb força pujadetes, acumulant ja aquest any uns 4250km.

2 comentaris:

ROPA CICLISTA ha dit...

Molt bona setmana maquinaaaa !! Estas que et surts !! jo ara he de fer un petit paron, pel meu propi interes, perque sino...
Vinga Jordi, ens veiem aviat !!
Cuidat i a donar pedals !!

Oriol Figuerola ha dit...

Bones les cares a dalt del castell, eh? Alguns ho treiem tot, jejeje. A veure si kedem i me les passes, que les afegire al cd de "Etapes A.C.77 2008".