18/11/08

SETMANA 46 / 2008

Possiblement una de les setmanes més frustrants de l'any. Només dir que diumenge a la tarda vaig anar a currar, ja veieu quin munt de kilometres van sortir!!!
A les habituals indoor entre setmana, no vaig sumar cap km!!! Només dissabte, un retorn als orígens, al Baix Camp, per fer amb en Hummer un clàssic tomb de Valls per Bonastre i cocacola a Cambrils, amb el Ricard de Miguel i en Ferran Ferranet que ja apreten dents per les proves de gener (com nosaltres!). Amb la tonteria, en van caure 130, que no està gens malament, amb algun moment d'aquells espitós.Diumenge vaig sortir amb en Hummer i el Rafa direcció Colldejou-Teixeta. Una sortida ventosa i amb pressa, perquè després tocava pringar. Total, 75 més al sac.
Anècdota rara de la setmana va ser anar a veure el Nàstic de Tarragona, que rebia la visita del Saragossa. Tot i l'empat sense gols, amb mi em va semblar força entretingut. Resum de la setmana, uns 260km per acumular 13430.

1 comentari:

Wepen's ha dit...

Tu en una setmana fas més km que jo en un mes.

Però que fa un Ganxet al camp del Fàstic? vull dir Nàstic? anar a veure com perdia?