19/1/09

W309 : PERELLO CITY + POT DE MEL

Doncs amb l’excusa de la social del Perelló, diumenge 18, aquest darrer finde ha estat bastant contundent. Les dos classes spinning + swim de divendres, sense dinar per coses d’aquelles d’apretar agendes…i la clàssica sortida de Bonastre el dissabte, on vam coincidir amb el company Xavi Molons, i en la que van sortir 135km, no eren la manera més òptima de preparar el diumenge, però què més dóna!!!
Diumenge, 8.30 matí, Reus. Ja que segurament ens dividiran en grups (categories), i farem poques voltes de cursa, decidim amb en Tardiu i en Hummer, d’anar cap al Perelló en bici, 50km d’escalfament. Això vam pensar el dia abans. Ja arribats allà, no hi havia gaire gent, i vam començar a pensar que, pena nostra, no ens dividirien, faríem les 35 o 40 voltes, o sigui 55km de cursa. Ja llavors vam pensar que potser ens havíem passat d’escalfament Era igual, ja no hi havia volta enrera. I per acabar-ho d’adornar, no apareixeria cap cotxe, per retornar-nos a Reus. O sigui, en acabar la cursa, 50km més de tornada. I així va ser, amb un bon globo ja arribant a casa...i un total de 170km amb una cursa enmig!!! La cursa em va anar prou bé, la veritat. L’únic objectiu que em puc plantejar en aquestes curses és intentar arribar en el 1º grup ‘nombrós’ de cursa, i així va ser. El meu nivell és bo, però no tant com per aspirar a disputar res a aquests monstres. Vaig patir força a les 3 primeres voltes, fins a estabilitzar-me en el pilot, que va anar bastant controlat fins a meitat de cursa, quan els que havien de disputar van marxar per davant. Allí també vaig patir...però vaig aguantar. Les darreres voltes van ser un tràmit, i vaig acabar en un pilot d’uns 15, donant temps, crec, al 9º o 10º, a 1v de l’Eric de Miguel i a uns 30” del grup fort. En Hummer va tenir un problema mecànic en la primera pujada, i per poc no va poder enllaçar. En Jordi Sala es va atrevir a sortir, que no és poc, i en Jordi Tardiu va fer tota la cursa en el mateix grup que jo. El mític pot de mel com a regal de cloenda i cap a casa! No ens podem queixar!!!
Finalment, agrair al David de ciclismocatalan.com les fotos que ens ha prestat. La resta d'aquesta cursa i mil altres, a la web les podeu trobar.

2 comentaris:

Joan Mèlich Bonet ha dit...

Esta molt be tiu, anar fins alli corre i desprès tornat!

Per cert he llegit que la social de Montroig del Camp s’ha aplaçat que era aquest diumenge 25.

ROPA CICLISTA ha dit...

Ostia nen, molt be tiu !!! Vaja festival de bici aquest diumenge Jordi!!... JEJEJE. Escolta, quan comencen les de la Canonja??