22/3/09

W1209 : Vilafranca vs Alien Resurrection

Doncs per fi ha començat la temporada de marxes, de 'pedalades populars', com m'ha dit un Mosso d'Esquadra quan m'he escapat al km5, i m'ha barrat el pas. Jo recomanaria que els Mossos que controlen les pedalades populars fossin també esportistes ocasionals, així sabrien on es posen. Certes conductes a l'inici de marxa-cursa o el que vulgueu, han sigut memorables. Però bé, avui, a Vilafranca, per fi els han sortit les coses, per tant és just felicitar-los. A més, el dia ha acompanyat força.
Tot i això, després de setmanes d'entrenament, ahir, just ahir, podria haver sigut un altre dia, tot semblava anar-se'n a norris quan va tornar un vell amic. Va ser una autèntica 'Alien Resurrection'.
El petit, el de dins, és un cabró, i fa mal. Hi ha qui ho porta en silenci, jo prefereixo portar-ho amb un somriure, una mica forçat, però somriure. Afortunadament, avui no s'ha acabat de despertar, així que durant uns dies, duc el dimoni dins.
Més d'una dotzena d'unitats roses ens hem trobat a la sortida. I això sol ja fa goig! De camí a Font-rubí, m'he escapat amb un company de Rubí, aprofitant una certa calma tensa. Ja en la pujada, l'incident amb el Mosso ha 'neutralitzat' la primera ascensió. Ens hem apilat moltíssima gent a Sant Jaume dels Domenys, i en començar l'ascensió a la Talaia, molts AC77's estàvem mal col.locats, no podíem progressar. Ha sigut una pujada sòlida, a ritme molt alt, sense parar de remuntar. En Jose s'ha pogut enganxar al grup del davant, en Gubi, jo, en Jordi Tardiu, l'Oscar, el Rafa i el David hem coronat no junts però tampoc gaire separats, i de camí a Santes Creus hi ha hagut un nou reagrupament.
La pujada a la Torreta ha tornat a decidir. Jo que creia que a La Seu d'Urgell no es podia pedalar a l'hivern...i com s'han posat a estirar!!! De nou, en Jose, avui inmens, s'ha enganxat al capdavant, unes 15 unitats. Darrera, a uns 40" en Gubi, jo, en Robert Ambatlle de l'ACA i un company del Munt Bikes hem fet camí, i pujant la Llacuna, amb el convenciment de no poder arribar davant, hem sigut capturats per un altre petit grupet. D'allí fins l'arribada rodant fort mantenint distàncies. El Gerard de La Seu ha guanyat amb 1' sobre un grupet d'uns 12 amb el Jose, uns 4 després a 5', i després uns 10 amb en Gubi i jo a 8'. En Jordi Tardiu ha entrat a menys d'1' en top-30 i el David Forn poc després també.
Dels RESULTATS en sabreu quan es publiquin, i fotos també espero!!!
Però per damunt d'Aliens i resultats, el bon sabor d'ajuntar, en tan poc temps, gent d'aquí i d'allà, de diferents edats i pretensions ciclo-turistes o ciclo-esportives, en un mateix club, per una banda, i de saludar a companys, per l'altra, companys de La Pobla, de Barna, del Maresme, o al company Juan Carlos Unzue, amb qui no coincidíem des de la Irati'08. En fi, de tornar a la normalitat!!!

4 comentaris:

ninu ha dit...

Je,je,je!!! Alien resurrecciooooon!!!!!

Jo crec que li hauries de posar nom.....

Au, a cagar....... o no..je,je,je!!!

T´acompanyo amb el sentiment!!

ROPA CICLISTA ha dit...

Vaya catacracks que esteu fets, i tu tranqui que ja parlare jo amb el mosso, i li dire que als de rosa ni tocar-los !!!!! JEJEJEJE

Diego Antón ha dit...

Muy bien Jordi y compañeros, estáis hechos unos máquinas...

El domingo estuve dando una vuelta por La Talaia, os vi pasar en el cruce de Masllorens... fuistéis un buen grupo del AC77 y la verdad que se os reconoce muy bien por los colores de vuestra equipación... Allí estuve dandoos voces de ánimos pero íbais tan concentrados en la carrera y no me oiríais...

Me agradó mucho veros dar caña...

Saludos

Wepen's ha dit...

Però donaves esmorzar? pq sino, no és una pedalada autèntica!. Potser per això el Mosso no estava gaire content.