5/4/09

W1409 : BTT RIUDECOLS...+ FLANDES!!!

Sense marxes aquesta setmana, però sense deixar-nos anar. Avui m'he decidit per un diumenge diferent. He anat a veure les 3h de BTT de Riudecols, en un circuit complet i molt guapo de 2'5km. He decidit agafar aire...la sortida ahir amb l'Iñaki cap a Prades no em va deixar molt fi, i he preferit fer d'espectador per conéixer una miqueta, a tota la patrulla rosa amiga de les pedres i el pols.
M'ha sorprès molt agradablement veure que l'AC77 ha sigut l'equip més nombrós. Fins a 8 equips tenien integrants del club. Més de 15 maillots roses competint, individualment o per equips. Així que el primer trofeu col.lectiu del club, important això de col.lectiu, ja ha caigut...i el pernil volarà un dia d'aquests!!! Felicitats a tots i gràcies. No us puc negar que personalment em fa molta il.lusió...i tb em fa pensar que això s'ha de potenciar.
La prova ha estat guanyada pels Biciaccion, amb els germans Martorell al capdavant, un equip (bé, equips, que n'hi havia un parell) absolutament superior a la resta.
I en acabar, ràpid cap a casa per contemplar el desenllaç de la millor prova d'un dia del món, el Tour de Flandes. Exhibició d'en Devolder per segon any consecutiu. Se m'han posat els pels de punta en veure com atacaven als murs de Taaienberg, al Tenbosse, al Muur de Grammont. Tant de bo la idea que tinc en ment fructifiqui i d'aquí un any es pugui muntar un escamot rosa per a anar a gaudir la cicloturista del dia abans i quedar-nos per la cursa. Ho tinc molt molt molt present per l'any vinent. De moment, 2 setmanes per anar a la Amstel...i el meu 'mur' de prova, el Vallmollberg, que treurà fum aquests dies.

2 comentaris:

Unknown ha dit...

Xatu, ja pots penjar dia i hora al blog, per anar a fotre un bon pa amb tomaquet amb PERNIL !!!!!

Joan Mèlich Bonet ha dit...

Merci! per les fotos i alguna ajudeta jejeje