10/3/08

SETMANA 10 / 2008

Aquesta setmana començava amb una clara intenció. Assimilar l'entrenament fet l'anterior. Tocaven menys milles, menys intensitat. Axí, no vaig sortir cap migdia, ni a rodar ni a córrer, excepte divendres. A més, la quantitat de feina tampoc em va deixar.
Dimarts vaig fer les meves dues sessions d'spinning al Forma Sport. Aquesta setmana quedava alliberat de fer les classes del dijous, tot un descans. Així doncs, dimarts acumulàvem 30km.
La següent sortida va ser divendres, amb 65km suaus, rodant amb el petit. Botarell-Vilanova Escornalbou-HospitaletInfant-PortAventura i cap a casa..ja que a les 17 i pico tenia una meravellosa visita al Termes Montbrió. Feia temps que necessitava un relax de cames.
Dissabte tocava el dia power de la setmana. Vaig decidir acompanyar al Rafa a Mataró per sortir amb els triatletes. Em va sorpendre la intensitat de la sortida. Quasi 145km, rodant per Collsacreu-Ravell-SantaFe. Ritme exigent tota la sortida, en pla amb el vent i en pujada...i el mestre Cano espectacular. Em va sorpendre (només una mica), la seva capacitat mental per pringar i pringar i seguir pringant. No et salta al primer palo, però et segueix, t'acaba agafant, t'acaba deixant, i segueix, segueix. És clar, té el cul pelat d'anar a Hawaii a fer l'Ironman, i això és de crack. Per la tarda, visita a l'Esportíssim, a Barna, la millor tenda que he vist mai, pèrquè registra l'índex més baix de gent dolenta que hi va a comprar coses. Tothom és una màquina!

Diumenge vam decidir fer la segona calçotada AC77 de l'any, no sense anar al matí a fer una caminada pels Avencs de la Febró amb el Juanky, l'Aida i la Laura del Lazio. A veure si, després de 7 anys sense trepitjar-lo, ens tornarem a deixar caure per l'entranyable Lazio, el nostre primer gimnàs, on vam ser quasi de la família. Ja veurem. Total de la setmana, uns 240km.