30/3/08

SETMANA 13 / 2008

Entràvem a la setmana d'arranc de marxes, la de Vilafranca a l'horitzó. Dilluns era festa, i van tocar 65km amb vent molt fort per La Mussara, així que la tornada a casa va ser directe. Dimarts hi havia un parell d'spinnings, per acumular 30km més. Dimecres per fi un descans, després de 8 dies seguits pedalant, i dijous també. Divendres vaig sortir al migdia a reconeixer l'Alt de la Llacuna, que l'any anterior no l'havia vist per la boira. Van ser 90km amb Torreta-Llacuna-Esblada-Montagut i Anglà. A ritme tranquil, però molt profitosos. Dissabte, relax de cames amb 70km plans.
Així doncs arribem a diumenge, Marxa de Vilafranca. Des d'aquí vull cridar per boicotejar la marxa més mal muntada que he vist mai. Són 4 anys anant-hi i cada any pitjor en el moment de recollida de dorsals. No es mereix estar al Circuit català i tot i el recorregut, espero no tornar-hi, no s'ho mereixen. Deixant això de banda, les sensacions van ser molt bones, i vaig acabar molt content de recuperar el cop de pedal del 2006. Em vaig escapar de sortida, fins quasi dalt de l'Alt de Font Rubí. Vaig quedar-me una mica a la Ventosa, però vaig empalmar a la Moixeta. La Torreta es va fer a sac, i em vaig quedar, però la Llacuna, gràcies al reconeixement del divendres, la vaig fer molt i molt bé, pillant el Hammer i la seva 50º pàjara. La tornada a meta va ser rapideta i vam acabar amb 4h7'. No està mal, 42' menys que al 2007!!!

3 comentaris:

ninu ha dit...

Enhorabona per la recupoeració de les bones sensacions!!!!!!!!!!!!
Aixi m´agrada quan tothom esta en forma les coses s´igualen i segur que ens ho passem molt be!!!!!!!!!!!!!

Oriol Figuerola ha dit...

Estàs on fire Jordi. A veure qui t'agafa a tu ara, tens al Hammer que el portes mirant tota l'estona pel retrovisor, jejeje. Ens veiem!!

ROPA CICLISTA ha dit...

Ei Jordi, enhorabona per aquest bon temps a Vilafranca, estas fet un catacrak!! Ahh per cert, t'he inclos el link del teu blog al meu!! Salut i cuidat maquinaaaa