6/10/08

SETMANA 40 / 2008 : PRE-SEASON TOTAL

Setmana de tardor total, deixant caure la forma i descansant de les animalades que ja quedaven lluny. Sense sortides intersetmanals, tot es resumia en spinning i spinning. Dimarts i divendres, Valls i Cambrils. I a més, dissabte era el primer dia del curs de monitor, això volia dir 8 hores més teòrico-pràctiques, amb un bon grupet de gent que ja tinc ganes de trobar-me de nou dissabte vinent. En total podria haver acumulat aquesta setmana uns 100km indoor. Menció aquest cop al divendres i al diumenge.
Ja que no podia sortir dissabte, pel curs, divendres vaig decidir a sortir a les 14, des del treball, fer una ruta plana i suau per Valls, i anar a veure el Rally de Catalunya, al final del 4rt tram, al Pont d'Armentera. Sortia a rodar de Valls fins Sant Salvador, i remontant per l'interior, pel 'repetxó' de Vilabella. Ja veia arribaria just al Rally.
Un cop al Pont, i amb la carretera tallada, seguia amunt buscant el control de final de tram quan, de sobte, em vaig topar amb el Citroen d'en Sebastian Loeb, que estava allí, parat, a 2m de mi, mirant la pressió dels pneumàtics. Ens vam mirar, extranyats, un de vermell Citroen i l'altre de blau Gerolsteiner. Jo tenia unes fotos que no crec ningú dels qui havia anat a veure el Rally hagi aconseguit. Ja havia fet el Rally.
Em vaig quedar a veure una dotzena de cotxes més, en Sordo, Solberg, Atkinson, Hirvonen, Duval... i vaig decidir tornar cap al cotxe, amb 75km i uns grans records. A més, encara em quedava l'spinning.
Diumenge ens vam obligar a fer un cafè dels que a mi m'agraden, un CafeOle a Barna. A mitja tarda, amb el Proa l'Uri i l'Ivan posem fil a l'agulla i cap al carrer Tarragona. A més, com a inauguració post-Eivissa, actuava Ultranate, un mite, una diva, amb el Free, If you could read my mind, Automatic. Sobrat! A la foto de dalt es veu una puça que és aquell troç d'artista, i a sota més gran...però jo podré tornar a dir allò de 'yoestuvealli'. I a més, cap al final, vaig i em trobo al David, l'autèntic únic i irrepetible friki de Girona, que venia de fer el triatló de Barna on, a jutjar per com d'integrat estava en la festa, juraria que no havia donat el 100% al matí.
Bé, biciclísticament parlant, uns ridículs 175km per arribar...als 12000 aquest any!!!

1 comentari:

XAVI NOVELL ha dit...

salut mandinga... doncs jo ja era visitant teu del teu blog fot temps , però ès el que hi ha a vegades et penses que no et veu ningú i resulta ser que quan mires les visites al contador tens 200 visites diàries. però tant ès ... la questió es disfrutar fent el que fem.

records desde el baix montseny i records a la marea rosa.

GAS " EL MAASAI "