8/12/08

SETMANA 49 / 2008 : ARRIBEN ELS REIS!

La setmana 49 tenia un objectiu molt definit, l'etapa MVF, una sortida AC77 que apostava de forma clara pel cicloturisme, i que a mi personalment em feia molta il.lusió, doncs passava per indrets genuins de les primeres marxes que jo vaig fer, cap allà al 2001-2002.
Tot i això, la setmana depararia més sorpreses agardables. Arribava per fi la roba 2009 del club, amb uns colors que no deixen ni deixaran indiferent, i per fi tenia la meva nova montura, una Wilier Cento1 que, després d'haver-la provat 3 dies, puc dir que va quasi sola. Sento com si portés un cotxe teledirigit.
Així que amb els meus spinnings, aquest cop amb una classe accidentada a Cambrils, amb el micro KO i rebentant la meva bici a mitja classe, amb les meves natacions i 1 sortida de migdia per provar bici i roba, arribava a divendres, dia de sopar colectiu de Nadal. Una bona festa i dissabte de 'descans'. Al vespre arribava en Gubi, Sabadell Express, per unir-se a la MVF.

Diumenge ens vam plantar 7 al Pla de Santa Maria: Ninu Juanky Oscar Jordis Tardiu-Sala Gubi i jo. Els ennuvolats però no mullats 105km va assistir a una sessió semi-pro d'entreno hivernal. Passant per Santes Creus, Montagut, l'entranyable enllaç Seguer-Vallespinosa, i la pujada final a Forés, recordant indrets màgics de marxes passades. VISCA EL CICLOTURISME!!!

Tot i els 200km setmanals i ara ja 14250 acumulats, tot i els bons i agradables records de la setmana, no puc obviar un regust agre, doncs el meu company i amic Jose ha perdut aquest dissabte la seva àvia, qui tot i fer molt i molt de temps que no veia sí recordo encara. Així que des d'aquí li envio una forta abraçada, i a seguir!

2 comentaris:

XAVI NOVELL ha dit...

SALUT CRACK.
aquest any la marea rosa serà més intensa.. us ha queda't molt guapa , inconfundible.


molta salut

JORDI RUBIO COMPTE ha dit...

Gràcies Xavi! Modèstia apart, jo tb crec que ha quedat prou prou guapa.
De fet, si en vols, ja saps!