29/12/08

SETMANA 52 / 2008 : C.O.T.S.

El Nadal definitivament s'encabronava la darrera setmana de l'any, en la que tenia pensar seguir l'entrenament patentat per l'amic Hummer, el C.O.T.S. (ContinueOnTrainingSystem). O sigui, sortir dia si dia també, amb una mica de seny i una mica de no-seny.
Venint d'un cap de setmana sòlid, dilluns vaig decidir-me a fer una mono-sortida plana amb el petit, d'uns 95km, primer fins al Bonmont, i després allargant fins Tarragona-Constanti-Morell. Com que estava mig tarat per començar vacances, vaig seguir en sessió de tarda, amb 1'5km a la piscina i 1 spinning d'alumne a full.
Dimarts más de lo mismo, reduint els km, només 85, fins la Secuita, tornant per la costa a l'inrevés i acabant a Almoster on tenia una gran barbacoa amb la family.
Dimecres el dia s'aixecava tonto, i jo també, aixi que vaig esperar al migdia per fer una Teixeta bastant a bloc, i seguir finalment per la costa. Uns 75km més.
Dijous, dia de la 25-D, la caminada nocturna de l'AC77, vam fer un sector matinal amb Juanly Ninu Hummer i Carles Juncosa, i després es va apuntar el Rafa. D'anada pujada fins a Colldejou, baixada cap a Pratdip i costa per estirar. 80km més. De nit, la 25-D va ser llarga, molt llarga, massa llarga. Érem molts, rècord aquest 7è any. Em va molar que vingués gent nova i veure el company Ricardo, ex-Lear, que no ex-colega.
I aquí va arribar en Molina, amb la seva frescota, plujota, geladota, nevota i què cony sé jo més. El COTS se n'anava a pendre pel sac, dos dies parat i boig per casa sense saber com entrenar.

Sort que el diumenge, en un moment de no-pluja, tot i l'asfalt mullat l'Uri, un altre dels molts bojos que necessiten pedalar per viure, em va enredar per sortir 'sí o sí'. 45km per acabar la setmana i recuperar la línia del COTS que tant important és per començar bé l'any. Finalment, Juanky Hummer i jo vam rematar el 2008 amb un satànic CafeOle, on ja vull tornar!!!

No està malament la setmaneta, 400km i a punt d'acabar un any de rècord de km's. Ja son 15265, i falten 3 dies!!!

2 comentaris:

ninu ha dit...

Mamon, al final diumenge vas sortir........ Traidor, per sortir si o si, sempre em pots trucar a mi... seras txaquetero!!!!!!!!!

Ricardo González Mas ha dit...

Grandisima sortida de 25D! Espero poder repetir l'any que ve.
Per acabar l'any anirem a la Sant Silvestre, no? He aconseguit dorsal, aixi que el ultimo pique esta servido....

PD: De cara l'any que ve, estreno també blog. Per diexar cosntància de les parides que faig
Cuidat crack