2/9/09

W3609 : CORRATEC REVOLUTION

Quan fa uns anys hi havia realment temps lliure, però molt, diversificar activitats era un plaer. Amb el temps, les hores van faltant...i les poques que tens les aprofites pel que realment t'agrada. El temps t'obliga a retallar i ser selectiu. Des d'aquells rústics pals per Pitch & Putt, he defugit entrar en nous hobbies, ja que jo ja tinc el meu, i no m'ha fet falta rebuscar-ne d'altres que em comportin despeses i espai.
Per això agafo aquesta nova adquisició amb prudència. Tornar a tastar camins, fàcils però camins, m'ha agradat molt aquest 2009, tant com per pillar una super Corratec Revolution, que traspassa abastament tot el que jo vull fer en BTT. De ben segur aquest hivern al migdia, la pujada a Miramar per camí sigui una segona casa...
Però clar, la prudència topa amb la il.lusió dels nous reptes...així que ja veurem què depara aquest cohet nou. De moment a disfrutrar-la!

1 comentari:

Wepen's ha dit...

Ostres quina màquina, ben tornat al mondelscamins.
Per cert a Miramar hi ha una baixada de CTO, n'hi diuen el Yeti, i val la pena que la facis.