9/9/09

W3609 : LA VUELTA - DEPART TGN (II)

I per acabar el bon repertori de corredors que em vaig trobar per Tarragona, aquí va la carta de foranis.

Sandi Casar
Manuel Quinziato

Andre GreipelTom Boonen Koos Moerenhout Stuart O'Grady Frank Schleck Andy SchleckKarsten KroonIvan Basso Kim KirchenPerrick FedrigoCadel Evans Tom Danielson Alekxander Vinokourov Alessandro Ballan Stijn Devolder Leonardo Duque Kurt Arle Arvesen

I després d'això tocaria Isaba, Larra-Larrau, amb clares intencions d'escaqueg de la llarga. Sempre l'he agafada fora de forma, i sempre he patit com un cuc. Aquesta vegada estic igualment petat, però faré cas del suposat seny català i faré el que el cos em demana, la curta.

3 comentaris:

ROPA CICLISTA ha dit...

Encara trobo que el Evans no et va fotre una manotada quan li vas tocar l'esquena !! perque desde que vaig veure el video seu per Internet amb lo del lleo del Tour, ja li he agafat por amb aquest paiu !!! ;)

Oriol Figuerola ha dit...

Està gordo el Ballan, no? jejejej

jose luis ha dit...

estas fet un expert en allargar el braç, jejejeje
bones les fotos!!!