3/9/09

W3609 : LA VUELTA - DEPART TGN (I)

Avui m'he escapat, però no en cursa, m'he escapat del curro un ratet, per anar a veure els corredors a la sortida de Tarragona. I què passava? Doncs que tothom darrera dels corredors, i resulta que a aquestes dues noies ningú els deia res.¿?
Bromes apart, un matí molt distret, amb en Mario, en Fran i en Parrigs, i amb els corredors, molt accessibles. Tota aquesta patrulla ens hem trobat. Avui poso la dels nacionals, alguns dels quals m'han semblat força col.legues, sobretot els Fuji Cobo i De La Fuente.
Egoi Martinez, molt combatiu durant el Tour.
Bisonte Cobo, amb qui em petat la xerrada un momentet.
Chente. Mil vegades l'he vist i mil fotos m'he fet. Un crack.
Chechu. Quan era més jovenet, el primer corredor que em va dedicar una foto, ho recordaré sempre.
Iñigo Cuesta. 5000 Vueltas i encara donarà que parlar. Segur.
David de la Fuente. M'ha sorprès. Molt bon xaval. Fent conya amb en Parrigs a qui encara recordava, Tant de bo rasqui alguna coseta.
Fran Perez. Treballador Caisse d'Epargne.
Haimar. Li he desitjat sort encara que fa 2 mesos ajudava a un multimilionari americà que s'avorria mirant el Tour per la tele. Suposo ho feia sense voler, xq el millor dormia sol a l'habitació del costat.
Samuel Sanchez. Un dels favorits, però prefereixo en Xavi. Tondo.